Onsdag

Idag hade vi våran första serveringsdag, det gick bra haha jag gick två gäster att servera och resten av tiden stod jag och emma och pratade, treevligt.
Det blev 241 kr för mycket idag men dem fick vi inte utan dem skulle bongas dem också! dåligt.

nu sitter jag och väntar på att mamma ska bli färdig med maten, är verkligen huuuungerig.
sedan blir det att gå ut o gå med becca haha vi har ingått ett litet avtal att vi ska gå ut och gå varje dag, trimma kropparna lite grann;P

senare ikväll blir det ju också greys anatomy!<3

har precis kollat på greys, jag älskar det programet verkligen!

var ute o gick med becca bajs förut, var verkligen jättetrevligt! älskar dig som fan gumman<3image2

Kommentarer
Postat av: Becca

hehe, har börjat läsa din blogg nu hjärtat!

2007-11-25 @ 22:01:55
URL: http://erciperc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0