fredag

Äntligen fredag, och äntligen slut på skolköksperioden.

I morse tog jag sovmorgon till kl tio över sju, det blev stressigt eftersom jag måste gå senast tjugo över för att hinna med busse till skolan;) men hann med den och hann tillomed dricka en kaffe innan det var dags att sätta igång med maten som för denna dagen var biff med pepparsås och pilaffris,riiiiktigt gott kan jag lova=)
När skolan var över så åkte jag hem och dammsög lite och nu sitter jag här.

Kvällens planer blir att gå ut och äta nått gott med min älskling,den andra förutom belliz;) sen efter det så ska vi hem till antingen rickard eller pia för att spela lite gh 4,ska bli riktigt intressant.

kanske skriver lite senare om jag har allt för tråkigt;)

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0