onsdag

Är inloggad på datorn hemma för första gången på länge,kanske är för att ja har tänkt börja upptadera min blogg lite, plus att bellis ska ha något roligt att läsa om;)

den här dagen har varit bra till och från, den började ju jätte bra kommer till skolan och får en gratis räkmacka av mattanterna men den bidrog ju också till dagens värsta stund. Både jag och elin som jag delade min macka med började må jätteilla och kallsvettas hel sjukt faktist.
men det fick man ju dras med hela dagen i köket,har inte råd med mer frånvaro just nu.
när vi hade slutat åkte ja hem o väntade på att bellis skulle ringa men det gjorde hon aldrig!:@ hehe nevars så sur blev jag inte;)

nu har jag precis övningskört,och det gick ju sådär, bättre än innan men det har ju också gått bättre.
blir nog att sätta sig och kolla på vem vet mest snart sen är det ju bra program fram till iaf kl 22:00.

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0