söndag

Denna helgen har varit slapp och skön, ifredags så åkte ja ju till crille och vi köpte pizza och kolla lite på tv, sen åkte vi till mcdonalds för att bli hämtade av tamaras mamma.
Vi åkte hem till pia och spelade nya gh 4, det var verkligen skitkul! jag och tamara var bäst på trummorna haha.
Efter en stund när vi spelat blev alla trötta så rickard skjutsa hem tamara  och jeppe och sen mig o crille hem till crille.

I lördags så gick jag hem på morgonen och åt med mamma och tom, sen la vi oss i soffan och kollade på en film, som var tre timmar lång och riktigt värdelös, men när jagväl börjat kolla på en film så kan jag inte bara sluta;)
efter det åkte ja hem till crille igen och vi gick till hans bror och drack glögg och kollade på familly guy:D

helgens roligaste var det chokerande samtalet från bellis igår morse haha har inte varit så chockad i hela mitt liv^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0