14:40

Försov mig till praktiken idag, vakande vid 12 så det känndes onödogt att stressa iväg och bara vara där i några timmar, så jag gick upp och åt frukost och duschade, sen städade jag lite här i toms lägenhet, det har verkligen sett ut som ett bombnedslag här men lyckades iaf få det att se skapligt ut.
När jag var klar med det gjorde jag mig i ordning för att åka till praktiken för att jobba kväll istället.
Men när jag kom dit sa Gunter att jag borde jobba någon helg och byta bort den här dagen för att inte få någon frånvaro, så närsta fredag jobbar jag lunch plus kväll hehe får se hur pigg jag kommer vara efter det;)

Kom precis hem därifrån nu så tänkte diska och laga lite mat tills tom kommer hem kan ju bli en trevlig överrasking:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0