this one is for you baby:P

Nu har jag ju lovat bagar berta att jag ska börja uppdatera i min blogg så det här inlägget är till dig gumman=)
vet ju inte riktigt vad jag ska skriva förutom att jag älskar dig och att du är min bästaste vän:D
vi har ju börjat hitta tillbaka till varandra och det uppskattas till tusen, för så roligt som vi har haft ihop har jag aldrig haft med någon annan, haha för det är bara du som är exakt lika sjuk i huvudet som jag är höhö

vill bara tillägga att jag suger på att blogga har ingen aning om vad man ska skriva, men becca du som är min enda läsare vad tycker du?
HAHAHAHA
PUSSPÅÅRE

Kommentarer
Postat av: Becca

Hahaha sålänge du bloggar om mig så kommer jag vara din följeslagare, i promise ;D hahhaa

Löööööw u!!!!!<3

2010-04-02 @ 17:15:50
Postat av: Sofia, Gravid v. 37.

Jag läser också ;)

2010-04-02 @ 18:07:13
URL: http://sofiasvardvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0